Wat gaan we doen

Wij organiseren jaarlijks een aantal terugkerende evenementen met impact

• Beursvloer Dordrecht
• Broodje Impact
• Kijkje in de Keuken

Workshop communiceren met impact voor ondernemers

19 april – gratis voor partners

Wat is nou een goede communicatiestrategie die jouw bedrijfsvoering versterkt? Veel mkb-bedrijven hebben moeite om hun verhaal en hun lokale impact krachtig over te brengen aan hun doelgroep. Daarom organiseren HBO Academy en stichting MBO Dordrecht op vrijdag 19 april samen de workshop “Communiceren met impact voor ondernemers”. Kom je ook?

De workshop wordt gegeven door Marloes Besemer en Brenda Dekkers van Rebellion Monkey en is gratis voor maximaal 2 personen per partner van stichting MBO Dordrecht. Overige geïnteresseerden: € 250,- per persoon.

Aanmelden kan middels een e-mail naar info@stichtingmbodordrecht.nl.

Exclusief partners onder elkaar

24 april – uitsluitend voor onze partners

Samen creëren we impact. Kom je ook naar onze partnerbijeenkomst: Exclusief partners onder elkaar? Waar we terugblikken op successen, vooruitkijken naar de toekomst en elkaar motiveren en inspireren. We zien je graag op 24 april.

Meer informatie? Bel Mariska op 06 20 63 47 73 of Selma op 06 46 71 29 80.

Impact Day Drechtsteden

19 september – save the date

Stichting MBO Dordrecht en WerkgeversServicepunt Baanbrekend Drechtsteden (WSP BBD) organiseren een werkgeversevent: Impact Day Drechtsteden. Een event voor en door werkgevers in de Drechtsteden.

Workshop Samenwerken met bedrijven

1 oktober – voor maatschappelijke organisaties

Inzet078! organiseert (o.a.) ter voorbereiding op de Beursvloer 2024 een workshop ‘samenwerken met bedrijven’. Slim samenwerken met bedrijven, dat willen we als maatschappelijke organisaties wel! Maar hoe pak je dit aan?

Meer informatie vind je op: https://inzet078.nl/evenementen/workshop-samenwerken-met-bedrijven/

Workshop toekomstbestendig ondernemen met impact

4 oktober – uitsluitend voor onze partners

Ontdek wat er speelt en beweegt in de wereld van duurzaamheid en hoe dit van invloed is op jouw bedrijf. Ga concreet aan de slag: analyseer jouw rol in de keten, identificeer impact en ontdek hoe je bewuste keuzes kunt maken voor een duurzamere toekomst. Onderleiding van Felix van Hoften. Georganiseerd door Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen in Dordrecht en HBO Academy.

Aanmelden kan middels een e-mail naar info@stichtingmbodordrecht.nl.