Broodje Impact

Een heerlijke hap inspiratie!

Broodje Impact is in korte tijd ontmoeten, lunchen en inspiratie opdoen. En dat op maandag, een lekker begin van de week. Neem gerust je collega’s mee

Trek in zo’n heerlijke hap inspiratie?

Via info@stichtingmbodordrecht.nl kunt u zich aanmelden. Telefonisch kan ook bij Mariska Wagner via 06 20 63 47 73.

Wij zorgen voor lekkere broodjes!

Vertel jij je impactverhaal?

We komen ze tegen, veelal in het MKB: ondernemers die de mooiste dingen doen binnen en buiten hun bedrijfsmuren, maar er nauwelijks over communiceren. Omdat ze zichzelf niet op de borst willen slaan.  Omdat ze er niet bij stil staan dat wat ze doen het communiceren waard is. Of omdat ze er geen erg in hebben hoe inspirerend hun maatschappelijke verhaal is.

Toch wordt het steeds belangrijker om duidelijk te maken waar je als bedrijf ook maatschappelijk voor staat en hoe je dat vorm geeft. Steeds meer klanten, werknemers, opdrachtgevers en financiers beslissen mede op basis van deze informatie met wie ze in zee gaan en waar ze hun producten afnemen.

Maandag 12 februari 2024
12.00 – 13.30 uur

De Witt
Nieuwstraat 62, Dordrecht

Lunchen moet je toch!

Tijdens Broodje Impact neemt Isolde ons mee in hoe je in onze complexe en snel veranderende wereld een krachtig merk bouwt dat ertoe doet. Een bedrijf waar mensen graag mee en voor werken. Met beloftes die worden waargemaakt en toegevoegde waarde heeft voor klant en maatschappij. Met als resultaat een succesvolle onderneming met bezieling en positieve impact. Duurzaam!

Het bouwen van een sterk merk doe je door zakelijk inzicht en menselijk inzicht te combineren

Isolde Schram

Broodje Impact is een initiatief van Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen Dordrecht en het WerkgeversServicepunt Drechtsteden.