Heb jij een warm hart voor Dordrecht en de regio?

En ben je een enthousiaste creatieve netwerker? Kom dan ons mooie team versterken.

Accountmanager

Werven van maatschappelijk betrokken ondernemers in de Drechtsteden

Wat houdt de functie is

Als accountmanager ga je op zoek naar bedrijven die partner willen worden van Stichting Maatschappelijke Betrokken Ondernemen in Dordrecht. Je bouwt ons netwerk uit met maatschappelijk betrokken ondernemers die lokaal het verschil willen maken. Voor een deel put je hierbij uit onze contacten en voor een deel ga je op zoek naar nieuwe bedrijven en organisaties in Dordrecht en de regio. Als het contact eenmaal is gelegd, geef je samen met de relatiemanagers invulling aan het partnerschap.

Belangrijk is dat je enthousiast en bevlogen onze missie en visie uit wil én kan dragen. Want voor een aantal bedrijven en organisaties ben jij het eerste contact. Anders gezegd: Ons visitekaartje.

Dit bieden wij jou

• Een fijne werkomgeving met leuke collega’s waar je jezelf kunt zijn;
  • Uitdaging en vrijheid: verras ons met jouw inbreng en creativiteit;
  • Ruimte voor professionele en persoonlijke groei;
  • Voldoende tijd en ondersteuning van ons team om door te groeien naar zelfstandigheid;
  • Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Sociaal Werk – Schaal 8 dit is tussen de € 3.156 en € 4.496 bruto per maand bij een fulltime dienstverband.

Wat heb je in huis?

• Je hebt affiniteit of ervaring met maatschappelijk betrokken ondernemen;
  • Je bent enthousiast en doelgericht;
  • Je bent sterk in (nieuwe) relaties aangaan en onderhouden;
  • ‘Plannen en organiseren,’ laat dat maar aan mij over’;
  • Je werkt nauwkeurig;
  • Je hebt geen van ‘9-tot-5-mentaliteit’
  • HBO werk- en denkniveau (richting bedrijfskunde of social work).

Wie zijn wij?

Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen in Dordrecht heeft als missie om de regio sterker, socialer en duurzamer te maken. Met zoveel mogelijk gelijke kansen voor iedereen. Zien we in de regio een kans om het beter te doen? Dan komen we in actie.

Met een team van 6 medewerkers jagen we ondernemen met impact aan. We inspireren, adviseren en verbinden op dit thema. Hierbij richten we ons op bedrijven, sociaal ondernemers en maatschappelijke organisaties.

Geïnteresseerd?

Vind je het fijn om onderdeel te zijn van een klein, groeiend team wat altijd in beweging is?
Is accountmanagement precies dat waar jij goed in bent en ben je op zoek naar een non-profit organisatie waar impact wordt gemaakt?

Solliciteer op jouw manier.
Jan-Dirk Costeris jan-dirk@stichtingmbodordrecht.nl of voor vragen: 06 53 23 06 99.

Solliciteren kan tot 22 april 2024.