Eerste Broodje Impact

Een heerlijke hap inspiratie!

Wilt u als ondernemer iets extra’s betekenen voor de samenleving? Zoekt u ideeën om (meer) te ondernemen met positieve maatschappelijke impact? Kom dan
naar onze lunchbijeenkomst Broodje Impact. Inspiratie gegarandeerd.

Wij ervaren dat ondernemers zich graag inzetten voor de samenleving, als het maar concreet en resultaatgericht kan. Met de focus op de directe omgeving van hun bedrijven, klanten en personeel. ‘Maar hoe pak ik dat aan?’ horen wij vaak. Broodje Impact is ons antwoord op die vraag.

Tijdens het eerst Broodje Impact spreekt Madhu Mathoera over diversiteit en inclusie op de werkvloer.

Broodje Impact is in korte tijd ontmoeten, lunchen en inspiratie opdoen. En dat op maandag, een lekker begin van de week. Neem gerust je collega’s mee

Trek in zo’n heerlijke hap inspiratie?

Via info@stichtingmbodordrecht.nl kunt u zich aanmelden. Telefonisch kan ook bij Mariska Wagner via 06 20 63 47 73.

Wij zorgen voor lekkere broodjes!

Maandag 4 juli 2022
12.00 – 13.30 uur

De Kunstkerk,
Museumstraat 65 in Dordrecht

Over Madhu Mathoera
Madhu Mathoera zet zich iedere dag in om Nederland meer inclusief te maken. In de loop der jaren heeft Madhu veel ervaring opgebouwd op dit vlak – ze blijft haar kennis continu vergroten en ontwikkelen. Door expertise, trainingen, opleidingen en maatwerk aan te bieden helpt Madhu organisaties om diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie onderdeel te maken van het DNA van de organisatie.

Broodje Impact is een initiatief van Stichting Maatschappelijk Betrokken Ondernemen Dordrecht en het WerkgeversServicepunt Drechtsteden.