Hoe werkt de Beursvloer?

Tijdens de Beursvloer gaan bedrijven in gesprek met stichtingen, verenigingen en burgerinitiatieven om te ontdekken op welk vlak ze – in ruil voor een tegenprestatie – in de specifieke hulpvraag kunnen voorzien. Dit aanbod kan bestaan uit menskracht, materialen, kennis en/of faciliteiten. Is er een match? Dan wordt deze ‘officieel’ vastgelegd.

Hoe werkt dat in de praktijk?

• Een muziekvereniging heeft lekkage in de repetitieruimte. Een bouwbedrijf komt dit repareren in ruil voor een optreden.
  • Een bedrijf levert 10 gebruikte laptops aan een stichting en krijgtin ruil een teamexperience ‘gezelschap voor dementerende ouderen’ met aansluitend een lunch.
  • Een bedrijf heeft meubilair over, terwijl een sportclub hard toe is aan stoelen voor in de kantine. De medewerkers van het bedrijf krijgen in ruil een sportieve clinic bij de sportvereniging.
  • Een stichting heeft vervoer nodig voor het afleveren van ingezamelde interieur bij kwetsbare gezinnen die een nieuwe start moeten maken. Tegenprestatie is een heerlijke interculturele lunch.

Voorbeelden Dordrecht

Kijk hier voor een aantal matches van onze beursvloer.

Waarom meedoen?

Er zijn tal van redenen voor bedrijven en organisaties om deel te nemen aan de beursvloer!

Waarom deelnemen? Kijk hier!

Volg ons!

Wilt u contact opnemen met Beursvloer Dordrecht?

Mariska Wagner 06 20 63 47 73

info@stichtingmbodordrecht.nl

Op de hoogte blijven? Schrijf u dan in:

De Beursvloer Dordrecht wordt ondersteund door: