Evenementen

Wij organiseren bijeenkomsten en evenementen voor het bedrijfsleven en voor maatschappelijk organisaties, sociaal ondernemers en burgerinitiatieven die werken aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken in Dordrecht.

Deze organisaties kunnen de kennis, kunde, netwerk, menskracht, materialen en middelen van het bedrijfsleven goed gebruiken. Wij brengen op een snelle, praktische en resultaatgerichte manier vraag en aanbod bij elkaar.

Maatschappelijke Beursvloer

Zo organiseren we in 2019 voor het derde jaar de Beursvloers Dordrecht. Tijdens de Beursvloer gaan bedrijven in gesprek met stichtingen, verenigingen en burgerinitiatieven om te ontdekken op welk vlak ze – in ruil voor een tegenprestatie – in de specifieke hulpvraag kunnen voorzien. Dit aanbod kan bestaan uit menskracht, materialen, kennis en/of faciliteiten. Is er een match? Dan wordt deze ‘officieel’ vastgelegd. Voor meer informatie over dit event kunt u terecht op deze pagina of contact opnemen met Mariska Wagner via 06 20 63 47 73 / info@stichtingmbodordrecht.nl

Beursvloer Dordrecht 2019 – maandag 11 november 2019

Volg ons!