Deelnemers aan het woord

In 2017 deden maar liefst zo’n 45 bedrijven en 45 maatschappelijke organisaties mee aan de Beursvloer Dordrecht. We vroegen een drietal deelnemers naar hun ervaring:

Qware ICT
‘Wij zijn zeer positief na de ervaring vorig jaar’, aldus Tim Bassant van Qware ICT. ‘We hebben toen in totaal 4 matches gesloten, waaronder één met de Stichting De Buitenwacht. Een stichting die voornamelijk draait op vrijwilligers. Ze organiseren in Oud-Krispijn o.a. koffie-ochtenden en maaltijden voor alleenstaande en mensen met een kleine beurs en zetten opgeleide vrijwilligers in op huiswerkbegeleiding en schuld- en opvoedingsproblematiek. Tevens zijn ze een uitgiftepunt van de Voedselbank. Zeer waardevol voor de wijk dus. Door de jaren heen is er bij hen een spaghetti aan ICT-bedrading ontstaan. Uiteraard geen gewenste situatie. Met slechts een paar uurtjes werk en restmateriaal hebben we eenvoudig een oplossing kunnen bieden. Klein gebaar, groot plezier zeg maar’, aldus een trotse Bassant.

Dekkers Van Gerwen
Zo is ook drukkerij Dekkers Van Gerwen dit jaar weer aanwezig. ‘We nemen ook al 6 jaar deel aan de Beursvloer in Den Bosch’, vertelt directeur Harjan Dekkers. Hij verklaart: ‘Dekkers Van Gerwen is een drukkerij met een gezicht. Dat is onze trots en kracht. De Beursvloer is de perfecte mogelijkheid om te laten zien waar wij voor staan. Heel leuk om, soms met een kleine inzet, veel verschil te maken voor een organisatie. Zo staan wij op de plek waar we willen staan: midden in de maatschappij en tussen de mensen. Het MVO-beleid dat klanten van ons willen zien. En we houden er leuke, nieuwe relaties aan over.

Ames Audi Centrum
De beursvloer vindt ook dit jaar weer plaats bij Ames Audi Centrum. Op de avond zelf stelt Leen de Koning belangeloos zijn kennis en netwerk ter beschikking. ‘Als ondernemer ken je de valkuilen en weet je waar de successen te behalen zijn’, aldus de directeur. “Dan ishet fijn dat je deze kennis kunt delen en zo iemand verder kunt helpen. Ik ben er van overtuigd dat het goed is om kracht en overschot te investeren in de omgeving waar we werken. Je kunt zo op eenvoudige wijze een groot verschil maken.

Menu Beursvloer Dordrecht

Deelnemers 2017 aan het woord

Wilt u contact opnemen met Beursvloer Dordrecht?

Mariska Wagner 06 20 63 47 73
Jan-Dirk Costeris 06 53 23 06 99

info@stichtingmbodordrecht.nl

De Beursvloer wordt mede mogelijk gemaakt door: