Wat is een beursvloer?

De Maatschappelijke Beursvloer is een lokaal evenement waar maatschappelijke behoeften worden verhandeld: vraag en aanbod van vrijwilligerswerk in de meest brede zin van het woord.

Matches

Bedrijven, serviceclubs, scholen, maatschappelijke organisaties, vrijwilligersorganisaties en overheden ontmoeten elkaar. De sfeer is informeel en dynamisch. Doel: het maken van een match. Wat de een biedt, is voor de ander zeer gewenst. De matches hebben betrekking op menskracht, kennis, toegang tot netwerken, materiaal, faciliteiten en creativiteit. Bij voorkeur is de match tweerichtingsverkeer waardoor er een gelijkwaardig partnerschap ontstaat. Er wordt gehandeld op de Maatschappelijke Beursvloer, maar met gesloten beurzen.

Samen werken aan een sterker en socialer dordrecht

De officiële eindstand van het aantal matches Beursvloer Dordrecht 2018 bedraagt 239. Dat vertegenwoordigt een maatschappelijke waarde van € 210.000 aan uren, materialen en faciliteiten die Dordtse bedrijven beschikbaar stellen aan maatschappelijke organisaties. Een inspirerende en meer dan geslaagde avond waar vraag en aanbod samen kwamen met als doel bij te dragen aan een betere samenleving.

Voor een indruk van 2018 bekijk de video van RTV Dordt en onze foto’s.

Volg ons!

Menu Beursvloer Dordrecht

Impressie Beursvloer Dordrecht 2018

Wilt u contact opnemen met Beursvloer Dordrecht?

Mariska Wagner 06 20 63 47 73

info@stichtingmbodordrecht.nl

Op de hoogte blijven? Schrijf u dan in:

De Beursvloer Dordrecht wordt ondersteund door: